1.Nasze pierwsze zadanie to praca nad Logo projektu...Nasza burza mózgów nad zadaniem...no i powstały prace plastyczne...temat nie był łatwy, ale myślę, że każda praca odzwierciedla prawidłowy przekaz autora w interpretacji artystycznej tematu...
______________________________________________________
2.A teraz rozgrzewka :-) Zaczynamy od przypomnienia z klasy II czyli zasady rozwiązywania SUDOKU...
/
______________________________________________________
2.A teraz rozgrzewka :-) Zaczynamy od przypomnienia z klasy II czyli zasady rozwiązywania SUDOKU...
/
_____________________________________________________________________
Już za nami SUDOKU :-)
Dziś był czas podsumowania. Rozmawialiśmy na zajęciach o stopniu trudności tego zadania. Doszliśmy do wniosku jednego
KTO ĆWICZY TEN DOSKONALI SWOJE UMIEJĘTNOŚCI!
MISTRZOWIE SUDOKU Z KLASY 3C
Kuba, Julka, Oskar,Jagoda,Mikołaj.Mateusz,Kuba i Igor
GRATULUJĘ!!!
____________________________________________________________________
Czas na kolejne zadanie KWADRATY MAGICZNE
Jak zwykle, żeby coś zrobić trzeba się najpierw z tym zapoznać. Chodzi o to ,żeby poznać zasady rozwiązywania kwadratów magicznych. Na pewno nie będzie z tym problemu ponieważ Pani zawsze nam we wszystkim pomaga i świetnie wprowadza w temat...
A teraz jak już wiemy jak skonstruować i rozwiązywać kwadraty magiczne to bawimy się w matematyków. Każdy musiał przygotować swój kwadrat magiczny i wspólnie w klasie rozwiązujemy kolejne kwadraty magiczne ćwicząc przy tym rachunek pamięciowy w zakresie 100. Świetna jest przy tym zabawa :-)
A teraz już czas na zadanie głowne ...tak radziliśmy już sobie sami z kwadratami magicznymi na 16 pól... No i jeszcze przypomnienie zasad w krótkiej opowieści o kwadracie magicznym...
Open publication - Free publishing - More education
________________________________________________________________________________
No i czas na kolejne zadanie? Czy było trudne? Nie dla tych którzy ćwiczą dodawanie i odejmowanie w zakresie 100.
Trochę trzeba było pogłówkować, ale warto być mistrzem !
________________________________________________________________________________
No i czas na kolejne zadanie? Czy było trudne? Nie dla tych którzy ćwiczą dodawanie i odejmowanie w zakresie 100.
Trochę trzeba było pogłówkować, ale warto być mistrzem !
Oto kwadraty magiczne naszego mistrza.
Filip okazał się bardzo dobrym matematykiem...GRATULUJEMY !
______________________________________________________________________________
Kolejne zadanie tym razem odkrywać będziemy zasady według których są uzupełniane poszczególne zadania...Za każdym razem trzeba będzie odkryć klucz do właściwego rozwiązania...
Kolejne zadanie na myślenie polegało na odkryciu zasady uzupełniania podanch figur liczbami. Trzebo bylo najpierw obliczyć sumy, następnie odkryć zasdę według jakiej należy wpisać liczby i dorysować po dwa przykłady do każdego zadania.
Na 23 osoby biorące udział w zadaniu 11 udało się prawidłowo rozwiązać zadanie projektowe :-) GRATULUJĘ
Prezentacja bezbłędnie wykonanych prac poniżej...
Kolejne zadanie, które miało poruszyć nasz umysł było z cyklu Uzupełnij, odkryj zasadę i dorysuj przykłady...
To zadanie dla moich dzieci okazało się już o wiele łatwiejsze. Doszliśmy do wniosku, że pierwsze zdanie z tej serii pomogło wpaść na trop rozwiązania. Jako nauczyciel cieszę się, ponieważ już 18 uczniów poprawnie rozwiązało zadanie.
Prezentacja zawiera wszystkie bezbłedne prace uczniów klasy 3c.
Teraz kolej na ostatnie zadanie z serii "Odkryj zasadę i dorysuj swój przykład". Jest to przykład o największym stopniu trudności jestem sama ciekawa wyników i wniosków.
A TERAZ INNOWACJA :-)!!!!
To zadanie będzie wykonane nietypowo. Otóż mam skręconą nogę i moje dzieci będą miały nietypową lekcję zadaniową dotyczącą projektu. Po raz pierwszy poprowadzę lekcję za pomocą skype z domu. Pomoże mi w zadaniu koleżanka p. Ewa, która mozolnie za mnie pracuje. Jak dobrze mieć ludzi dobrej woli wokół siebie. Logistycznie wszystko załatwione. Ciekawe czy wszystko tak zadziała jak sobie wymyśłiłam ??
No i wszystko się udało...Oto wynik dociekliwej pracy moich uczniów.
Zadnie okazało się do rozwiązania dla moich następujących uczniów:
Weronika, Jagoda,Gosia,Julka,Olek, Kuba,Piotrek i Filip.
Gratuluję im wszystkim :-)
___________________________________________________________________________________
Teraz przyszedł czas na ostatnie zadania z zapałkami...najpierw zajęliśmy się układaniem figur poprzez odejmowanie zapałek, a następnie musieliśmy przekładać określoną liczbę zapałek tak, żeby rybka płynęła w odpowiednim kierunku...
____________________________
No i czas na przypomnienie liczb rzymskich...
Wbrew pozorom zadanie nie jest łatwe...trzeba znać wszystkie liczby rzymskie i do tego pogłówkować jak zapałkę przełożyć...tak żeby działanie było prawdziwe...
6 komentarzy:
Ten projekt bardzo mi się podoba:)
Pozdrawiam Piotr G.
Bardzo podobają mi się nasze projekty i lubię je realizować.Gorąco pozdrawia Igor K.
Bardzo się ciesze że jestem w tej klasie.Filip M
Bardzo podobało mi się Sudoku .Oskar W.
Super nam idzie z tymi zadaniami teraz czekam na następne :-) Jagoda
Kujawa
Te zadanie projektowe bardzo mi się podobało i teraz czekam na następne Jakub K
Prześlij komentarz