Proces_Process

1.Nasze pierwsze zadanie to praca nad Logo projektu...Nasza burza mózgów nad zadaniem...no i powstały prace plastyczne...temat nie był łatwy, ale myślę, że każda praca odzwierciedla prawidłowy przekaz autora w interpretacji artystycznej tematu...







______________________________________________________

2.A teraz rozgrzewka :-) Zaczynamy od przypomnienia z klasy II czyli zasady rozwiązywania SUDOKU...



_____________________________________________________________________
Już za nami SUDOKU :-)
Dziś był czas podsumowania. Rozmawialiśmy na zajęciach o stopniu trudności tego zadania. Doszliśmy do wniosku jednego
KTO ĆWICZY TEN DOSKONALI SWOJE UMIEJĘTNOŚCI!


MISTRZOWIE SUDOKU Z KLASY 3C

Kuba, Julka, Oskar,Jagoda,Mikołaj.Mateusz,Kuba i Igor
GRATULUJĘ!!!

____________________________________________________________________

Czas na kolejne zadanie KWADRATY MAGICZNE
 
Jak zwykle, żeby coś zrobić trzeba się najpierw z tym zapoznać. Chodzi o to ,żeby poznać zasady rozwiązywania kwadratów magicznych. Na pewno nie będzie z tym problemu ponieważ Pani zawsze nam we wszystkim pomaga i świetnie wprowadza w temat...
 
 
 



A teraz jak już wiemy jak skonstruować i rozwiązywać kwadraty magiczne to bawimy się w matematyków. Każdy musiał przygotować swój kwadrat magiczny i wspólnie w klasie rozwiązujemy kolejne kwadraty magiczne ćwicząc przy tym rachunek pamięciowy w zakresie 100. Świetna jest przy tym zabawa :-)





A teraz już czas na zadanie głowne ...tak radziliśmy już sobie sami z kwadratami magicznymi na 16 pól... No i jeszcze przypomnienie zasad w krótkiej opowieści o kwadracie magicznym...



Open publication - Free publishing - More education










________________________________________________________________________________
No i czas na kolejne zadanie? Czy było trudne? Nie dla tych którzy ćwiczą dodawanie i odejmowanie w zakresie 100.
Trochę trzeba było pogłówkować, ale warto być mistrzem !



 
_______________________________________________________________________________


Oto kwadraty magiczne naszego mistrza.
 
Filip okazał się bardzo dobrym matematykiem...GRATULUJEMY !
 
 
 
______________________________________________________________________________
 
Kolejne zadanie tym razem odkrywać będziemy zasady według których są uzupełniane poszczególne zadania...Za każdym razem trzeba będzie odkryć klucz do właściwego rozwiązania...
 


_ __________________________________________________________________________________

Kolejne zadanie na myślenie polegało na odkryciu zasady uzupełniania podanch figur liczbami. Trzebo bylo najpierw obliczyć sumy, następnie odkryć zasdę według jakiej należy wpisać liczby i dorysować po dwa przykłady do każdego zadania.
Na 23 osoby biorące udział w zadaniu 11 udało się prawidłowo rozwiązać zadanie projektowe :-) GRATULUJĘ
Prezentacja bezbłędnie wykonanych prac poniżej...

 
__________________________________________________________________________________

Kolejne zadanie, które miało poruszyć nasz umysł było z cyklu Uzupełnij, odkryj zasadę i dorysuj przykłady...
To zadanie dla moich dzieci okazało się już o wiele łatwiejsze.  Doszliśmy do wniosku, że pierwsze zdanie z tej serii pomogło wpaść na trop rozwiązania. Jako nauczyciel cieszę się, ponieważ już 18 uczniów poprawnie rozwiązało zadanie.
Prezentacja  zawiera wszystkie bezbłedne prace uczniów klasy 3c.

 
____________________________________________________________________________________________________________

Teraz kolej na ostatnie zadanie z serii "Odkryj zasadę i dorysuj swój przykład". Jest to przykład o największym stopniu trudności jestem sama ciekawa wyników i wniosków.
A TERAZ INNOWACJA :-)!!!!

To zadanie będzie wykonane nietypowo. Otóż mam skręconą nogę i moje dzieci będą miały nietypową lekcję zadaniową dotyczącą projektu. Po raz pierwszy poprowadzę lekcję za pomocą skype z domu. Pomoże mi w zadaniu koleżanka p. Ewa, która mozolnie za mnie pracuje. Jak dobrze mieć ludzi dobrej woli wokół siebie. Logistycznie wszystko załatwione. Ciekawe czy wszystko tak zadziała jak sobie wymyśłiłam ??

No i wszystko się udało...Oto wynik dociekliwej pracy moich uczniów.
Zadnie okazało się do rozwiązania dla moich następujących uczniów:
Weronika, Jagoda,Gosia,Julka,Olek, Kuba,Piotrek i Filip.
Gratuluję im wszystkim :-)

___________________________________________________________________________________
Teraz przyszedł czas na ostatnie zadania z zapałkami...najpierw zajęliśmy się układaniem figur poprzez odejmowanie zapałek, a następnie musieliśmy przekładać określoną liczbę zapałek tak, żeby rybka płynęła w odpowiednim kierunku...




____________________________
No i czas na przypomnienie liczb rzymskich...
Wbrew pozorom zadanie nie jest łatwe...trzeba znać wszystkie liczby rzymskie i do tego pogłówkować jak zapałkę przełożyć...tak żeby działanie było prawdziwe...

 

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ten projekt bardzo mi się podoba:)
Pozdrawiam Piotr G.

Anonimowy pisze...

Bardzo podobają mi się nasze projekty i lubię je realizować.Gorąco pozdrawia Igor K.

Anonimowy pisze...

Bardzo się ciesze że jestem w tej klasie.Filip M

Anonimowy pisze...

Bardzo podobało mi się Sudoku .Oskar W.

Anonimowy pisze...

Super nam idzie z tymi zadaniami teraz czekam na następne :-) Jagoda
Kujawa

Anonimowy pisze...

Te zadanie projektowe bardzo mi się podobało i teraz czekam na następne Jakub K